تابناک / رئیس شورای شهر لاهیجان گفت:مراسم روز لاهیجان نوید بخش یک گام شجاعانه و یک رویداد فرهنگی اقتصادی در سطح ملی بود.
کد خبر: ۲۹۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 19 September 2016
تابناک / رئیس شورای شهر لاهیجان گفت:مراسم روز لاهیجان نوید بخش یک گام شجاعانه و یک رویداد فرهنگی اقتصادی در سطح ملی بود.
 

حسینعلی خدایگانی در سی امین جلسه شورای شهر لاهیجان که با حضور مهندس آگشته شهردار لاهیجان و مهندس گنجه خسروی قائم مقام شهرداری لاهیجان در محل شورای شهر لاهیجان برگزار شد،با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، پیشاپیش عید سعید غدیر که پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت و تداوم رسالت انبیاء الهی است را به کلیه شهروندان لاهیجانی و همه خدمتگزاران این مرز و بوم تبریک گفت.

رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به تلاش و زحمات فراوان شهردار لاهیجان، معاونت فرهنگی و کلیه پرسنل زحمتکش شهرداری لاهیجان در برگزاری رویداد فرهنگی  اقتصادی لاهیجان،افزود:برگزاری مراسم روز لاهیجان در تهران نویدبخش یک گام شجاعانه و یک رویداد فرهنگی اقتصادی در سطح ملی بود و امیدواریم با توجه به انعقاد چندین تفاهم نامه و مذاکرات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری، شاهد دستاوردهای خوبی در آینده نزدیک برای لاهیجان باشیم.

وی در این جلسه  از رسانه ملی (شبكه سراسری و استان)، کلیه دست‌اندرکاران، خبرنگاران و عکاسان نشریات مختلف، خبرگزاری های رسمی کشور و سایت های خبری که برای پوشش ویژه برنامه های روز لاهیجان همکاری داشتند، قدردانی کرد.

رویداد فرهنگی اقتصادی لاهیجان با همكاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان، اداره بهزیستی شهرستان، اداره محیط زیست شهرستان، سازمان تحقیقات چای، مركز تحقیقات كرم ابریشم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به مدت ٣ روز از ٢٤ تا ٢٦ شهریور در خانه هنرمندان تهران برگزار شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار